Wyzwanie:

  1. Potrzeba podjęcie inicjatywy okazującej wsparcie kontrahentom, osobom korzystającym z usług instytucji.
  2. Konkurs ogłoszony w Social Mediach – zaangażowanie we wspólne działania.
  3. Potrzeba pozyskania nagród w konkursie.

    Do dyspozycji w tym projekcie mięliśmy następujące materiały klienta:

    1. Roll’upy winylowe – wewnętrzne materiały reklamowe
    2. Nieaktualne materiały, promujące programy dofinansowane  ze środków UE.

    Realizacja

    1. Wartość nadrzędna projektu: maksymalizacja zużycia dostępnych zasobów. Do przygotowania oferty wzięto pod uwagę dostępną ilość i rodzaj materiałów a do wyboru przedstawione zostały produkty z możliwie najwyższym procentem użycia materiałów z drugiego obiegu
    2. Cel:Zaangażowanie we wspólne działania wraz z grupą odbiorców – kontrahentów Urzędu stanowiące jednocześnie Promocję odpowiedzialnej postawy zgodnie z zasadami Gospodarki Obiegu Zamkniętego.
    3. Założenia projektu: odpowiedź na Aktualne działania i bieżące potrzeby instytucji.
    4. Przedstawiona propozycja: produkty użytkowe z winylu:
      • dostosowane do potrzeb potencjalnych uczestników konkursu
      • dostosowane do potrzeb kontrahentów Wojewódzkiego Urzędu Pracy
      • stawiająca na maksymalne wykorzystanie zużytych materiałów promocyjnych
    5. Wybór Klienta:
      • piórniki/kosmetyczki
      • teczki na dokumenty
      • nerki

    Rezultaty

    Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, jako jednostka użyteczności publicznej, pełni wyjątkową rolę w kształtowaniu zaangażowania w budowanie zrównoważonej przyszłości. Dlatego zebrane niepotrzebne materiały promujące nieaktualne już projekty informacyjne i postanowiła wykorzystać ponownie. Z naszą  pomocą wytworzone przy współpracy z lokalną Spółdzielnią Inwalidów produkty, znalazły swe przeznaczenie w konkursie ogłoszonym w mediach społecznościowych.

     Wybór produktów zagwarantował naszemu Klientowi :

    – oszczędność środków przeznaczonych na utylizację materiałów poreklamowych
    ponowne wykorzystanie materiałów, na które wcześniej wydatkowano środki finansowe
    – użyteczność produktów, które wytworzono
    – materiał do komunikacji marketingowej