Wyzwanie:
- Auto Bruno Volvo – dealer Szczecin zaangażowany w działania związane z m.in odpowiedzialnością społeczną oraz w lokalną aktywnością.
- Marka VOLVO identyfikowana jest z bezpieczeństwem, niezawodnością i solidnością jak również pisze w swojej strategii zrównoważonego rozwoju „Stale rozważamy nowe inicjatywy korporacyjne w zakresie zrównoważonego rozwoju, dotyczące wpływu naszej działalności przemysłowej na klimat i środowisko. Nieustannie ograniczamy generowanie odpadów i emisji, optymalizujemy zużycie wody(..)”.
Do dyspozycji w tym projekcie mięliśmy następujące materiały klienta:
- Ścianki ekspozycyjne – wewnętrzne materiały reklamowe podświetlane od wewnątrz
- Nieaktualne materiały promujące modele aut
Realizacja
- Wartość nadrzędna projektu: Podjęcie inicjatywy okazującej wsparcie lokalnej społeczności
- Cel: : Połączenie akcji krwiodawstwa „Twoja krew moje życie” z odpowiedzialnym dysponowaniem zasobami w akcji „wspierajmy się”
- Założenia projektu: Uwzględnienie w projektowaniu rozwiązań aktualnych potrzeb salonu i jego Klientów by w pełni wykorzystać ich potencjał
- Przedstawiona propozycja: produkty osobistego użytku z miękkich tekstyliów:
• dostosowane do stylu życia i pracy Klientów salonu
• odpowiadające na codzienne potrzeby użytkowników
• maxymalnie użyteczne - Wybór Klienta:
• pokrowce na ubrania
• workoplecaki
• organizery turystyczne
• saszetki na drobne akcesoria
Rezultaty
Współczesne wyzwania z którymi mierzymy się na całym świecie wymagają kompleksowych rozwiązań – łączenia działań z różnych zakresów. Dlatego połączenie działań na rzecz społeczności, charytatywnych z dbałością o planetę pozwala nie tylko na kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, ale także niesie realną pomoc tym, którzy jej potrzebują.
Często spotykaną dziś na mocno konkurencyjnym rynku sytuacją jest wybór Klientów uzależniony od dodatkowych działań jakich podejmuje się firma. Okazując wsparcie swoim Klientom, jednocześnie budujemy relacje i zaufanie. Klienci coraz częściej mając do wyboru firmę, która niesie pomoc dla innych, a taką, która się nie angażuje w działania na rzecz społeczności wybierają tę odpowiedzialną społecznie.
Akcje społeczne to doskonała okazja by promować postawy proekologiczne. Firmy dzięki temu mogą dzielić się wiedzą na temat tego jak dbać o środowisko, a także zachęcać i inspirować innych do promocji podobnych działań a także kreować swój wizerunek jako lidera zrównoważonych zmian.

