Wyzwanie:
- Zatrudnianie wielu osób w każdym miesiącu – potrzeby związane z onboardingiem.
- Podejmowanie działań skoncentrowanych wokół zrównoważonego rozwoju – chęć manifestacji polityki odpowiedzialności za wytworzone zasoby.
- Wysoki poziom świadomości dotyczącej zrównoważonego rozwoju – przykład dla pracowników.
Do dyspozycji w tym projekcie mięliśmy następujące materiały klienta:
- Używane roll’upy z wysokiej jakości materiałów tekstylnych.
- Nieaktualne materiały dotyczące realizowanego programu.
Realizacja
- Wartość nadrzędna projektu: połączenie działań HRowych i produkcji „gadżetów” z niepotrzebnych materiałów.
- Cel: dzielenie się z pracownikami swoim podejściem do zrównoważonego rozwoju w biznesie, oraz polityką w tym zakresie.
- Założenia projektu: pracownicy, którzy znają wartości firmy:
• utożsamiają się z nimi,
• znają cel i powód wspólnej pracy,
• są bardziej zaangażowani w działania
• maja większą motywację do osiągania celów
• mają poczucie bezpieczeństwa i zaufania - Przedstawiona propozycja: 3 produkty z miękkich tekstyliów:
• dostosowane do stylu życia pracowników
• dostosowane do potrzeb pracowniczej społeczności
• stawiająca na maksymalne wykorzystanie materiałów z drugiego obiegu - Wybór Klienta: nerki do biegania
• Opis produktu: wąskie, wygodne, regulowane
• Uzasadnienie wyboru: wewnętrzny program integracyjny dla pracowników promujący zdrowy
styl życia
Rezultaty
Postępowanie firmy zgodne z jasno określonymi wartościami wpływa bezpośrednio na:
● poczucie przynależności do zespołu i firmy,
● skuteczniejsze zarządzanie zespołem,
● trafną rekrutację,
● zwiększenie efektywności pracowników,
● wyznaczanie kolejnych celów firmy i budowanie jej strategii działania na rynku.
Wykorzystanie dostępnych zasobów :
● zwiększa dostępność powierzchni magazynu marketingowego – zmniejsza ilość śmieci
● jest przejawem odpowiedzialności za wyprodukowane materiały
● pozwala zaoszczędzić koszty zakupu nowych gadżetów/materiałów promocyjno-marketingowych
W raporcie upcyclingowym stanowiącym standard naszej usługi klient otrzymał dane m.in na temat ilości przetworzonego materiału czy procencie użytych materiałów z drugiego obiegu w finalnych produktach.
Są to dane możliwe do wykorzystania w raportach ESG/CSR.

