Wyzwanie:

  1. Duże ilości tekstyliów przeznaczonych do ponownego użytku lub utylizacji
  2. Działania zmierzające do  kreatywnego zagospodarowania materiałów tekstylnych i odzieżowych
  3. Promocja oraz zwrócenie uwagi na wartość ponownego użycia (reuse) – second hand

    Do dyspozycji w tym projekcie mięliśmy następujące materiały klienta:

    1. Używane t-shirty różnych rozmiarów

    Realizacja

    1. Wartość nadrzędna projektu: ponowne użycie (REUSE)
    2. Cel:Promocja punktów sieci sklepów typu  „Second Hand”  poprzez kreatywne wykorzystanie standardowych koszulek
    3. Założenia projektu: Dotarcie z komunikacją do jak największej liczby osób
      • Zapoznanie z marką sieci sklepów second hand
      • Podzielenie się procesem przygotowania i selekcji tekstyliów do ponownego użycia i sprzedaży
      • Przybliżenie tematu zalegających tekstyliów
      • Pokazanie wielu możliwości jakie dają dostępne materiały
    4. Przedstawiona propozycja:
      • przeprowadzenie warsztatów podczas 30 Festiwalu PolAndRock polegających na kreatywnym przerobieniu używanych t-shirtów w torby, bez użycia igły i nici.
      • Foto
      Seria postów na Sm według określonego planu marketingowego ustalonego wraz z Klientem, przed i po wydarzeniu

    Rezultaty

    – Dotarcie do świadomej i zaangażowanej grupy odbiorców
    – Zwiększenie sprzedaży i pozyskanie nowych klientów
    – Generowanie zasięgu w mediach społecznościowych
    – Potencjalna współpraca z pozostałymi uczestnikami i współtwórcami festiwalu
    – Kontakty, networking

     Zaangażowanie działania kreatywne w dużym wydarzeniu festiwalowym pozwala dotrzeć z promocją swojej marki do szerokiego grona odbiorców. Festiwal co roku przyciąga bowiem rzesze fanów z całego kraju ( i nie tylko) a dzięki temu, że strefa warsztatów znajdowała się w strefie „Pomorza Zachodniego” wspólne działania zyskały dodatkową promocję.

    Wartością dodaną jest zawsze konkurs, angażujący uczestników oraz wzbudzający zainteresowanie profilem Partnera w mediach społecznościowych.